I am willyvaleri

Welcomee... Welcomee...

Akhirnya setelah lama saya merencanakan membuat blog yang berisi foto-foto saya-hasil foto saya-fashion saya-serta kehidupan modelling, saya dapat meluncurkannya sekarang. Saya sangat senang untik official blogger saya.
Well, saya Willy Valerian dimana memulai perjalanan luar biasa ini sejak 1996. Saya melakukan photographer dan modelling as hobby. Tapi setelah lama terperangkap dalam hobi yang menyenangkan ini akhirnya saya kecanduan and i feel fine for that.
Ini adalah post pertama saya di blog luarbisa ini (untuk saya), dan saya akan mengepos LOOKBOOK sinceJan-Oct. Thanks for opening this blog and having fun!

Welcomee... Welcomee...
Since a long time I had a plan to make this blog that contains my modelling-photographer-fashion life. Today I'm happy to announce I can launch it RIGHT NOW! I’m very excited about my official blog.
Let me start by introducing myself.
Well, I am Willy Valerian, who started his incredible journey since 1996. I do photographing and modelling as a hobby. But after a long time being caught up with this crazy hobby, I feel like I'm addicted to it and I'm totally fine with that!
This is my first post in this magical blog (for me). I will also post my LOOKBOOK that I have since January to October. Thanks good people to visit my blog and have a great day! J

0 comments:

Post a Comment